6 ugers jobrettet uddannelse

6 ugers jobrettet uddannelse

Personbefordring med bus

Periode
Sted
info
Tilmeld
26.02.18 - 25.04.18
Kl. 08:00-15:24
AMU Nordjylland - Sofievej
Sofievej 61, Vejgaard
9000 Aalborg
InfoLuk Tilmeld
INFO
Beskrivelse Personbefordring med bus
Tilmeldingsfrist 25. February 2018
Varighed 40.0 dage
Undervisningstid 08:00-15:24
Kontaktperson Sylvia Svendsen
Telefonnr. 96332211
E-mail syl@amunordjylland.dk
Kviknummer 851420517661
Aktivitetskode 30 40531 83109
Deltagerpris kr.4,772.00
Pris for ledige kr.39,682.25
Pris for højtuddannede kr.39,682.25
Minimum antal deltagere 10
Tillægspris  kr.2,100.00
Print

Undervisningssted

AMU Nordjylland - Sofievej, Sofievej 61, Vejgaard, 9000 Aalborg


Forudsætninger

Du skal have kørekort til personbil, være fyldt 21 år, have en ren straffeattest samt kunne erhverve en lægeerklæring kategori 2

Kommunikation og konflikthåndtering - service

Info

Kursusnr.: 44853
Varighed: 3.0
Pris: kr. 324.00

Målgruppe

Uddannelsesmålet retter sig mod personer, der arbejder inden for de jobområder, hvor der tilbydes AMU-uddannelser.

Formål

Du lærer om kommunikation og samtaleteknik, så du får bedre forståelse for andres situation og kan håndtere konflikter i forhold til kunder og kolleger på en god måde.

Indhold

Deltageren kan skelne mellem professionel serviceorienteret adfærd og mellem konfliktfremmende og dæmpende adfærd og kan anvende dette gennem sin personlige fremtræden og adfærd i forbindelse med serviceydelser. Endvidere kan deltageren anvende enkle teknikker til håndtering af konflikter med baggrund i forståelse af menneskers psykologiske spil og forskellige roller, herunder egne roller og adfærd i forhold til kolleger, ledelse samt brugere, som fx kunder, patienter, beboere m.v. Der ud over kan deltageren udvise forståelse for krisereaktioner.Endelig kan deltageren anvende samtaleteknik og udvise forståelse for andres liv- og arbejds-situationer på en respektfuld måde og håndtere aggressive episoder på en hensigtsmæssig serviceorienteret og mindre konfrontativ måde.

Kommunikation og kulturforståelse

Info

Kursusnr.: 45644
Varighed: 2.0
Pris: kr. 216.00

Målgruppe

Rute- og bybuschauffører.

Formål

Deltageren kan, på baggrund af egen kulturel selvforståelse, samt kendskab til og forståelse for andre menneskers forskellige kulturelle, religiøse, sproglige og etniske baggrunde, kommunikere med passagererne på en måde, der tager hensyn til passagerernes kulturelle baggrunde.

Indhold

Deltageren kan, med udgangspunkt i sit kendskab til et multikulturelt samfund, betjene kunder med forskellige kulturelle, religiøse, sproglige og etniske baggrunde.

Kundeservice

Info

Kursusnr.: 45261
Varighed: 3.0
Pris: kr. 324.00

Målgruppe

Personer, der har eller søger beskæftigelse inden for transportbranchen eller andre brancher, hvor der ydes kundeservice.

Formål

Tværgående uddannelse om kundeservice. Deltageren kan efter uddannelsen forstå de faktorer, der spiller en afgørende rolle i bestræbelserne for at yde god service. Deltageren lærer at være opmærksom på den mangeartede kundeadfærd samt er bevidst om, at hver adfærd kræver sin opmærksomhed og sit serviceniveau.

Indhold

Deltageren kan, efter gennemført uddannelse, anvende servicebegrebet ved den direkte kontakt med kunderne, og kan skelne mellem forskellig kundeadfærd samt er bevidst om, at hver adfærd kræver særlig opmærksomhed og serviceniveau. Endvidere kan deltageren yde en kompetent og værdig service over for særlige kundekategorier som fx fysisk handicappede, samt anvende almindelige salgspsykologiske metoder. Endelig kan deltageren, som firmaansat med en formuleret firmapolitik om kundeservice, anvende denne i overensstemmelse med den kompetence vedkommende er tildelt.

Medarbejderen som deltager i forandringsprocesser

Info

Kursusnr.: 44383
Varighed: 2.0
Pris: kr. 368.00

Målgruppe

Uddannelsesmålet retter sig mod AMU-målgruppen. Dvs. personer med en uddannelsesbaggrund til og med erhvervsuddannelsesniveauet.

Formål

Deltageren kan anvende værktøjer og metoder, der fremmer forandringsprocesser i relation til egen jobvaretagelse i faglærte og ufaglærte job.

Indhold

Deltageren kan anvende værktøjer og metoder, der fremmer forandringsprocesser i relation til egen jobvaretagelse i faglærte og ufaglærte job. Deltageren kan forstå egen rolle i en forandringsproces og kan tage aktivt del i ændring af organisering og strukturering af arbejdsgange, problembehandlingsprocesser og andre dynamiske processer relevant for deltagerens jobfunktion.

Personbefordring med bus

Info

Kursusnr.: 40531
Varighed: 30.0
Pris: kr. 3,540.00

Målgruppe

Personer, der ønsker at kunne fungere som buschauffør i den kollektive trafik eller turistbusbranchen.

Formål

Deltageren er i stand til at føre stor bus til erhvervsmæssig personbefordring.

Indhold

Deltageren kan på en sikkerhedsmæssig forsvarlig måde føre og betjene køretøjet og er i stand til at vurdere egen og andre trafikanters adfærd og på denne baggrund udføre en sikker og forsvarlig kørsel.Efter uddannelsen har deltageren erhvervet kørekort, kategori D-EP jf. gældende myndighedskrav beskrevet i undervisningsplanen for køreuddannelse til denne kategori jf. bek. nr. 1301 af 27/11/2017.Deltageren kan føre køretøjet rationelt med hovedvægt på sikkerhed, anvende reglerne og har kendskab til sundhed, færdselssikkerhed og miljøsikkerhed, service og logistik jf Trafik-,Bygge og Boligstyrelsens bek. nr.1327 af 29/11/2017 om kvalifikationskrav til visse førere af køretøjer i vejtransport.Uddannelsen opfylder endvidere uddannelseskravet jf. Europa-Parlamentets og Rådets forordning (EU) Nr. 181/2011 af 16. februar 2011 om buspassagerers rettigheder.

16.04.18 - 19.06.18
Kl. 08:00-15:24
AMU Nordjylland - Sofievej
Sofievej 61, Vejgaard
9000 Aalborg
InfoLuk
Optaget
Periode:
26.02.18 - 25.04.18
Sted:
AMU Nordjylland - Sofievej
Sofievej 61, Vejgaard, 9000 Aalborg
Info Tilmeld
Info
Beskrivelse

Personbefordring med bus

Tilmeldingsfrist

25. February 2018

Varighed

40.0 dage

Undervisningstid

08:00-15:24

Kontaktperson

Sylvia Svendsen

Telefonnr.

96332211

E-mail

syl@amunordjylland.dk

Kviknummer

851420517661

Aktivitetskode

30 40531 83109

Deltagerpris

kr.4,772.00

Pris for ledige

kr.39,682.25

Pris for højtuddannede

kr.39,682.25

Minimum antal deltagere

10

Tillægspris 

kr.2,100.00


Undervisningssted

AMU Nordjylland - Sofievej, Sofievej 61, Vejgaard, 9000 Aalborg


Forudsætninger

Du skal have kørekort til personbil, være fyldt 21 år, have en ren straffeattest samt kunne erhverve en lægeerklæring kategori 2

Kommunikation og konflikthåndtering - service

Info

Kursusnr.: 44853
Varighed: 3.0
Pris: kr. 324.00

Målgruppe

Uddannelsesmålet retter sig mod personer, der arbejder inden for de jobområder, hvor der tilbydes AMU-uddannelser.

Formål

Du lærer om kommunikation og samtaleteknik, så du får bedre forståelse for andres situation og kan håndtere konflikter i forhold til kunder og kolleger på en god måde.

Indhold

Deltageren kan skelne mellem professionel serviceorienteret adfærd og mellem konfliktfremmende og dæmpende adfærd og kan anvende dette gennem sin personlige fremtræden og adfærd i forbindelse med serviceydelser. Endvidere kan deltageren anvende enkle teknikker til håndtering af konflikter med baggrund i forståelse af menneskers psykologiske spil og forskellige roller, herunder egne roller og adfærd i forhold til kolleger, ledelse samt brugere, som fx kunder, patienter, beboere m.v. Der ud over kan deltageren udvise forståelse for krisereaktioner.Endelig kan deltageren anvende samtaleteknik og udvise forståelse for andres liv- og arbejds-situationer på en respektfuld måde og håndtere aggressive episoder på en hensigtsmæssig serviceorienteret og mindre konfrontativ måde.

Kommunikation og kulturforståelse

Info

Kursusnr.: 45644
Varighed: 2.0
Pris: kr. 216.00

Målgruppe

Rute- og bybuschauffører.

Formål

Deltageren kan, på baggrund af egen kulturel selvforståelse, samt kendskab til og forståelse for andre menneskers forskellige kulturelle, religiøse, sproglige og etniske baggrunde, kommunikere med passagererne på en måde, der tager hensyn til passagerernes kulturelle baggrunde.

Indhold

Deltageren kan, med udgangspunkt i sit kendskab til et multikulturelt samfund, betjene kunder med forskellige kulturelle, religiøse, sproglige og etniske baggrunde.

Kundeservice

Info

Kursusnr.: 45261
Varighed: 3.0
Pris: kr. 324.00

Målgruppe

Personer, der har eller søger beskæftigelse inden for transportbranchen eller andre brancher, hvor der ydes kundeservice.

Formål

Tværgående uddannelse om kundeservice. Deltageren kan efter uddannelsen forstå de faktorer, der spiller en afgørende rolle i bestræbelserne for at yde god service. Deltageren lærer at være opmærksom på den mangeartede kundeadfærd samt er bevidst om, at hver adfærd kræver sin opmærksomhed og sit serviceniveau.

Indhold

Deltageren kan, efter gennemført uddannelse, anvende servicebegrebet ved den direkte kontakt med kunderne, og kan skelne mellem forskellig kundeadfærd samt er bevidst om, at hver adfærd kræver særlig opmærksomhed og serviceniveau. Endvidere kan deltageren yde en kompetent og værdig service over for særlige kundekategorier som fx fysisk handicappede, samt anvende almindelige salgspsykologiske metoder. Endelig kan deltageren, som firmaansat med en formuleret firmapolitik om kundeservice, anvende denne i overensstemmelse med den kompetence vedkommende er tildelt.

Medarbejderen som deltager i forandringsprocesser

Info

Kursusnr.: 44383
Varighed: 2.0
Pris: kr. 368.00

Målgruppe

Uddannelsesmålet retter sig mod AMU-målgruppen. Dvs. personer med en uddannelsesbaggrund til og med erhvervsuddannelsesniveauet.

Formål

Deltageren kan anvende værktøjer og metoder, der fremmer forandringsprocesser i relation til egen jobvaretagelse i faglærte og ufaglærte job.

Indhold

Deltageren kan anvende værktøjer og metoder, der fremmer forandringsprocesser i relation til egen jobvaretagelse i faglærte og ufaglærte job. Deltageren kan forstå egen rolle i en forandringsproces og kan tage aktivt del i ændring af organisering og strukturering af arbejdsgange, problembehandlingsprocesser og andre dynamiske processer relevant for deltagerens jobfunktion.

Personbefordring med bus

Info

Kursusnr.: 40531
Varighed: 30.0
Pris: kr. 3,540.00

Målgruppe

Personer, der ønsker at kunne fungere som buschauffør i den kollektive trafik eller turistbusbranchen.

Formål

Deltageren er i stand til at føre stor bus til erhvervsmæssig personbefordring.

Indhold

Deltageren kan på en sikkerhedsmæssig forsvarlig måde føre og betjene køretøjet og er i stand til at vurdere egen og andre trafikanters adfærd og på denne baggrund udføre en sikker og forsvarlig kørsel.Efter uddannelsen har deltageren erhvervet kørekort, kategori D-EP jf. gældende myndighedskrav beskrevet i undervisningsplanen for køreuddannelse til denne kategori jf. bek. nr. 1301 af 27/11/2017.Deltageren kan føre køretøjet rationelt med hovedvægt på sikkerhed, anvende reglerne og har kendskab til sundhed, færdselssikkerhed og miljøsikkerhed, service og logistik jf Trafik-,Bygge og Boligstyrelsens bek. nr.1327 af 29/11/2017 om kvalifikationskrav til visse førere af køretøjer i vejtransport.Uddannelsen opfylder endvidere uddannelseskravet jf. Europa-Parlamentets og Rådets forordning (EU) Nr. 181/2011 af 16. februar 2011 om buspassagerers rettigheder.

Periode:
16.04.18 - 19.06.18
Sted:
AMU Nordjylland - Sofievej
Sofievej 61, Vejgaard, 9000 Aalborg
Info Optaget

Personbefordring med bus

Periode
Sted
info
Tilmeld
26.02.18 - 25.04.18
Kl. 08:00-15:24
AMU Nordjylland - Sofievej
Sofievej 61, Vejgaard
9000 Aalborg
InfoLuk Tilmeld
INFO
Beskrivelse Personbefordring med bus
Tilmeldingsfrist 25. February 2018
Varighed 40.0 dage
Undervisningstid 08:00-15:24
Kontaktperson Sylvia Svendsen
Telefonnr. 96332211
E-mail syl@amunordjylland.dk
Kviknummer 851420517661
Aktivitetskode 30 40531 83109
Deltagerpris kr.4,772.00
Pris for ledige kr.39,682.25
Pris for højtuddannede kr.39,682.25
Minimum antal deltagere 10
Tillægspris  kr.2,100.00
Print

Undervisningssted

AMU Nordjylland - Sofievej, Sofievej 61, Vejgaard, 9000 Aalborg


Forudsætninger

Du skal have kørekort til personbil, være fyldt 21 år, have en ren straffeattest samt kunne erhverve en lægeerklæring kategori 2

Kommunikation og konflikthåndtering - service

Info

Kursusnr.: 44853
Varighed: 3.0
Pris: kr. 324.00

Målgruppe

Uddannelsesmålet retter sig mod personer, der arbejder inden for de jobområder, hvor der tilbydes AMU-uddannelser.

Formål

Du lærer om kommunikation og samtaleteknik, så du får bedre forståelse for andres situation og kan håndtere konflikter i forhold til kunder og kolleger på en god måde.

Indhold

Deltageren kan skelne mellem professionel serviceorienteret adfærd og mellem konfliktfremmende og dæmpende adfærd og kan anvende dette gennem sin personlige fremtræden og adfærd i forbindelse med serviceydelser. Endvidere kan deltageren anvende enkle teknikker til håndtering af konflikter med baggrund i forståelse af menneskers psykologiske spil og forskellige roller, herunder egne roller og adfærd i forhold til kolleger, ledelse samt brugere, som fx kunder, patienter, beboere m.v. Der ud over kan deltageren udvise forståelse for krisereaktioner.Endelig kan deltageren anvende samtaleteknik og udvise forståelse for andres liv- og arbejds-situationer på en respektfuld måde og håndtere aggressive episoder på en hensigtsmæssig serviceorienteret og mindre konfrontativ måde.

Kommunikation og kulturforståelse

Info

Kursusnr.: 45644
Varighed: 2.0
Pris: kr. 216.00

Målgruppe

Rute- og bybuschauffører.

Formål

Deltageren kan, på baggrund af egen kulturel selvforståelse, samt kendskab til og forståelse for andre menneskers forskellige kulturelle, religiøse, sproglige og etniske baggrunde, kommunikere med passagererne på en måde, der tager hensyn til passagerernes kulturelle baggrunde.

Indhold

Deltageren kan, med udgangspunkt i sit kendskab til et multikulturelt samfund, betjene kunder med forskellige kulturelle, religiøse, sproglige og etniske baggrunde.

Kundeservice

Info

Kursusnr.: 45261
Varighed: 3.0
Pris: kr. 324.00

Målgruppe

Personer, der har eller søger beskæftigelse inden for transportbranchen eller andre brancher, hvor der ydes kundeservice.

Formål

Tværgående uddannelse om kundeservice. Deltageren kan efter uddannelsen forstå de faktorer, der spiller en afgørende rolle i bestræbelserne for at yde god service. Deltageren lærer at være opmærksom på den mangeartede kundeadfærd samt er bevidst om, at hver adfærd kræver sin opmærksomhed og sit serviceniveau.

Indhold

Deltageren kan, efter gennemført uddannelse, anvende servicebegrebet ved den direkte kontakt med kunderne, og kan skelne mellem forskellig kundeadfærd samt er bevidst om, at hver adfærd kræver særlig opmærksomhed og serviceniveau. Endvidere kan deltageren yde en kompetent og værdig service over for særlige kundekategorier som fx fysisk handicappede, samt anvende almindelige salgspsykologiske metoder. Endelig kan deltageren, som firmaansat med en formuleret firmapolitik om kundeservice, anvende denne i overensstemmelse med den kompetence vedkommende er tildelt.

Medarbejderen som deltager i forandringsprocesser

Info

Kursusnr.: 44383
Varighed: 2.0
Pris: kr. 368.00

Målgruppe

Uddannelsesmålet retter sig mod AMU-målgruppen. Dvs. personer med en uddannelsesbaggrund til og med erhvervsuddannelsesniveauet.

Formål

Deltageren kan anvende værktøjer og metoder, der fremmer forandringsprocesser i relation til egen jobvaretagelse i faglærte og ufaglærte job.

Indhold

Deltageren kan anvende værktøjer og metoder, der fremmer forandringsprocesser i relation til egen jobvaretagelse i faglærte og ufaglærte job. Deltageren kan forstå egen rolle i en forandringsproces og kan tage aktivt del i ændring af organisering og strukturering af arbejdsgange, problembehandlingsprocesser og andre dynamiske processer relevant for deltagerens jobfunktion.

Personbefordring med bus

Info

Kursusnr.: 40531
Varighed: 30.0
Pris: kr. 3,540.00

Målgruppe

Personer, der ønsker at kunne fungere som buschauffør i den kollektive trafik eller turistbusbranchen.

Formål

Deltageren er i stand til at føre stor bus til erhvervsmæssig personbefordring.

Indhold

Deltageren kan på en sikkerhedsmæssig forsvarlig måde føre og betjene køretøjet og er i stand til at vurdere egen og andre trafikanters adfærd og på denne baggrund udføre en sikker og forsvarlig kørsel.Efter uddannelsen har deltageren erhvervet kørekort, kategori D-EP jf. gældende myndighedskrav beskrevet i undervisningsplanen for køreuddannelse til denne kategori jf. bek. nr. 1301 af 27/11/2017.Deltageren kan føre køretøjet rationelt med hovedvægt på sikkerhed, anvende reglerne og har kendskab til sundhed, færdselssikkerhed og miljøsikkerhed, service og logistik jf Trafik-,Bygge og Boligstyrelsens bek. nr.1327 af 29/11/2017 om kvalifikationskrav til visse førere af køretøjer i vejtransport.Uddannelsen opfylder endvidere uddannelseskravet jf. Europa-Parlamentets og Rådets forordning (EU) Nr. 181/2011 af 16. februar 2011 om buspassagerers rettigheder.

16.04.18 - 19.06.18
Kl. 08:00-15:24
AMU Nordjylland - Sofievej
Sofievej 61, Vejgaard
9000 Aalborg
InfoLuk
Optaget
Periode:
26.02.18 - 25.04.18
Sted:
AMU Nordjylland - Sofievej
Sofievej 61, Vejgaard, 9000 Aalborg
Info Tilmeld
Info
Beskrivelse

Personbefordring med bus

Tilmeldingsfrist

25. February 2018

Varighed

40.0 dage

Undervisningstid

08:00-15:24

Kontaktperson

Sylvia Svendsen

Telefonnr.

96332211

E-mail

syl@amunordjylland.dk

Kviknummer

851420517661

Aktivitetskode

30 40531 83109

Deltagerpris

kr.4,772.00

Pris for ledige

kr.39,682.25

Pris for højtuddannede

kr.39,682.25

Minimum antal deltagere

10

Tillægspris 

kr.2,100.00


Undervisningssted

AMU Nordjylland - Sofievej, Sofievej 61, Vejgaard, 9000 Aalborg


Forudsætninger

Du skal have kørekort til personbil, være fyldt 21 år, have en ren straffeattest samt kunne erhverve en lægeerklæring kategori 2

Kommunikation og konflikthåndtering - service

Info

Kursusnr.: 44853
Varighed: 3.0
Pris: kr. 324.00

Målgruppe

Uddannelsesmålet retter sig mod personer, der arbejder inden for de jobområder, hvor der tilbydes AMU-uddannelser.

Formål

Du lærer om kommunikation og samtaleteknik, så du får bedre forståelse for andres situation og kan håndtere konflikter i forhold til kunder og kolleger på en god måde.

Indhold

Deltageren kan skelne mellem professionel serviceorienteret adfærd og mellem konfliktfremmende og dæmpende adfærd og kan anvende dette gennem sin personlige fremtræden og adfærd i forbindelse med serviceydelser. Endvidere kan deltageren anvende enkle teknikker til håndtering af konflikter med baggrund i forståelse af menneskers psykologiske spil og forskellige roller, herunder egne roller og adfærd i forhold til kolleger, ledelse samt brugere, som fx kunder, patienter, beboere m.v. Der ud over kan deltageren udvise forståelse for krisereaktioner.Endelig kan deltageren anvende samtaleteknik og udvise forståelse for andres liv- og arbejds-situationer på en respektfuld måde og håndtere aggressive episoder på en hensigtsmæssig serviceorienteret og mindre konfrontativ måde.

Kommunikation og kulturforståelse

Info

Kursusnr.: 45644
Varighed: 2.0
Pris: kr. 216.00

Målgruppe

Rute- og bybuschauffører.

Formål

Deltageren kan, på baggrund af egen kulturel selvforståelse, samt kendskab til og forståelse for andre menneskers forskellige kulturelle, religiøse, sproglige og etniske baggrunde, kommunikere med passagererne på en måde, der tager hensyn til passagerernes kulturelle baggrunde.

Indhold

Deltageren kan, med udgangspunkt i sit kendskab til et multikulturelt samfund, betjene kunder med forskellige kulturelle, religiøse, sproglige og etniske baggrunde.

Kundeservice

Info

Kursusnr.: 45261
Varighed: 3.0
Pris: kr. 324.00

Målgruppe

Personer, der har eller søger beskæftigelse inden for transportbranchen eller andre brancher, hvor der ydes kundeservice.

Formål

Tværgående uddannelse om kundeservice. Deltageren kan efter uddannelsen forstå de faktorer, der spiller en afgørende rolle i bestræbelserne for at yde god service. Deltageren lærer at være opmærksom på den mangeartede kundeadfærd samt er bevidst om, at hver adfærd kræver sin opmærksomhed og sit serviceniveau.

Indhold

Deltageren kan, efter gennemført uddannelse, anvende servicebegrebet ved den direkte kontakt med kunderne, og kan skelne mellem forskellig kundeadfærd samt er bevidst om, at hver adfærd kræver særlig opmærksomhed og serviceniveau. Endvidere kan deltageren yde en kompetent og værdig service over for særlige kundekategorier som fx fysisk handicappede, samt anvende almindelige salgspsykologiske metoder. Endelig kan deltageren, som firmaansat med en formuleret firmapolitik om kundeservice, anvende denne i overensstemmelse med den kompetence vedkommende er tildelt.

Medarbejderen som deltager i forandringsprocesser

Info

Kursusnr.: 44383
Varighed: 2.0
Pris: kr. 368.00

Målgruppe

Uddannelsesmålet retter sig mod AMU-målgruppen. Dvs. personer med en uddannelsesbaggrund til og med erhvervsuddannelsesniveauet.

Formål

Deltageren kan anvende værktøjer og metoder, der fremmer forandringsprocesser i relation til egen jobvaretagelse i faglærte og ufaglærte job.

Indhold

Deltageren kan anvende værktøjer og metoder, der fremmer forandringsprocesser i relation til egen jobvaretagelse i faglærte og ufaglærte job. Deltageren kan forstå egen rolle i en forandringsproces og kan tage aktivt del i ændring af organisering og strukturering af arbejdsgange, problembehandlingsprocesser og andre dynamiske processer relevant for deltagerens jobfunktion.

Personbefordring med bus

Info

Kursusnr.: 40531
Varighed: 30.0
Pris: kr. 3,540.00

Målgruppe

Personer, der ønsker at kunne fungere som buschauffør i den kollektive trafik eller turistbusbranchen.

Formål

Deltageren er i stand til at føre stor bus til erhvervsmæssig personbefordring.

Indhold

Deltageren kan på en sikkerhedsmæssig forsvarlig måde føre og betjene køretøjet og er i stand til at vurdere egen og andre trafikanters adfærd og på denne baggrund udføre en sikker og forsvarlig kørsel.Efter uddannelsen har deltageren erhvervet kørekort, kategori D-EP jf. gældende myndighedskrav beskrevet i undervisningsplanen for køreuddannelse til denne kategori jf. bek. nr. 1301 af 27/11/2017.Deltageren kan føre køretøjet rationelt med hovedvægt på sikkerhed, anvende reglerne og har kendskab til sundhed, færdselssikkerhed og miljøsikkerhed, service og logistik jf Trafik-,Bygge og Boligstyrelsens bek. nr.1327 af 29/11/2017 om kvalifikationskrav til visse førere af køretøjer i vejtransport.Uddannelsen opfylder endvidere uddannelseskravet jf. Europa-Parlamentets og Rådets forordning (EU) Nr. 181/2011 af 16. februar 2011 om buspassagerers rettigheder.

Periode:
16.04.18 - 19.06.18
Sted:
AMU Nordjylland - Sofievej
Sofievej 61, Vejgaard, 9000 Aalborg
Info Optaget
Kontakt os

ÅBNINGSTIDER OG ADRESSE

Telefontid 96 33 22 11

Mandag til torsdag 07:45 - 15:20
Fredag  07:45 - 15:00

AMU Nordjylland, Aalborg
Sofievej 61,
9000 Aalborg
aalborg@amunordjylland.dk
Tlf.: 96 33 22 11

AMU Nordjylland, Sandmoseskolen
Sandmosevej 486
9460 Brovst
sandmosen@amunordjylland.dk
Tlf.: 96 33 26 26