6 ugers jobrettet uddannelse

6 ugers jobrettet uddannelse

Kommunikation og konflikthåndtering - service

Periode
Sted
info
Tilmeld
26.02.18 - 28.02.18
Kl. 08:00-15:24
AMU Nordjylland - Sofievej
Sofievej 61, Vejgaard
9000 Aalborg
InfoLuk Tilmeld
INFO
Beskrivelse Kommunikation og konflikthåndtering - service
Tilmeldingsfrist 25. February 2018
Varighed 3.0 dage
Undervisningstid 08:00-15:24
Kontaktperson Thomas Harlyk
Telefonnr. 96332601
E-mail thar@amunordjylland.dk
Kviknummer 851420546025
Aktivitetskode 18 44853 18701
Deltagerpris kr.324.00
Pris for ledige kr.1,825.10
Pris for højtuddannede kr.1,825.10
Minimum antal deltagere 12
Print

Undervisningssted

AMU Nordjylland - Sofievej, Sofievej 61, Vejgaard, 9000 Aalborg

Kommunikation og konflikthåndtering - service

Info

Kursusnr.: 44853
Varighed: 3.0
Pris: kr. 324.00

Målgruppe

Uddannelsesmålet retter sig mod personer, der arbejder inden for de jobområder, hvor der tilbydes AMU-uddannelser.

Formål

Du lærer om kommunikation og samtaleteknik, så du får bedre forståelse for andres situation og kan håndtere konflikter i forhold til kunder og kolleger på en god måde.

Indhold

Deltageren kan skelne mellem professionel serviceorienteret adfærd og mellem konfliktfremmende og dæmpende adfærd og kan anvende dette gennem sin personlige fremtræden og adfærd i forbindelse med serviceydelser. Endvidere kan deltageren anvende enkle teknikker til håndtering af konflikter med baggrund i forståelse af menneskers psykologiske spil og forskellige roller, herunder egne roller og adfærd i forhold til kolleger, ledelse samt brugere, som fx kunder, patienter, beboere m.v. Der ud over kan deltageren udvise forståelse for krisereaktioner.Endelig kan deltageren anvende samtaleteknik og udvise forståelse for andres liv- og arbejds-situationer på en respektfuld måde og håndtere aggressive episoder på en hensigtsmæssig serviceorienteret og mindre konfrontativ måde.

27.02.18 - 01.03.18
Kl. 08:00-15:24
AMU Nordjylland - Sandmoseskolen
Sandmosevej 486
9460 Brovst
InfoLuk Tilmeld
06.06.18 - 08.06.18
Kl. 08:00-15:24
AMU Nordjylland - Sofievej
Sofievej 61, Vejgaard
9000 Aalborg
InfoLuk Tilmeld
24.09.18 - 26.09.18
Kl. 08:00-15:24
AMU Nordjylland - Sofievej
Sofievej 61, Vejgaard
9000 Aalborg
InfoLuk Tilmeld
26.11.18 - 28.11.18
Kl. 08:00-15:24
AMU Nordjylland - Sofievej
Sofievej 61, Vejgaard
9000 Aalborg
InfoLuk Tilmeld
Periode:
26.02.18 - 28.02.18
Sted:
AMU Nordjylland - Sofievej
Sofievej 61, Vejgaard, 9000 Aalborg
Info Tilmeld
Info
Beskrivelse

Kommunikation og konflikthåndtering - service

Tilmeldingsfrist

25. February 2018

Varighed

3.0 dage

Undervisningstid

08:00-15:24

Kontaktperson

Thomas Harlyk

Telefonnr.

96332601

E-mail

thar@amunordjylland.dk

Kviknummer

851420546025

Aktivitetskode

18 44853 18701

Deltagerpris

kr.324.00

Pris for ledige

kr.1,825.10

Pris for højtuddannede

kr.1,825.10

Minimum antal deltagere

12


Undervisningssted

AMU Nordjylland - Sofievej, Sofievej 61, Vejgaard, 9000 Aalborg

Kommunikation og konflikthåndtering - service

Info

Kursusnr.: 44853
Varighed: 3.0
Pris: kr. 324.00

Målgruppe

Uddannelsesmålet retter sig mod personer, der arbejder inden for de jobområder, hvor der tilbydes AMU-uddannelser.

Formål

Du lærer om kommunikation og samtaleteknik, så du får bedre forståelse for andres situation og kan håndtere konflikter i forhold til kunder og kolleger på en god måde.

Indhold

Deltageren kan skelne mellem professionel serviceorienteret adfærd og mellem konfliktfremmende og dæmpende adfærd og kan anvende dette gennem sin personlige fremtræden og adfærd i forbindelse med serviceydelser. Endvidere kan deltageren anvende enkle teknikker til håndtering af konflikter med baggrund i forståelse af menneskers psykologiske spil og forskellige roller, herunder egne roller og adfærd i forhold til kolleger, ledelse samt brugere, som fx kunder, patienter, beboere m.v. Der ud over kan deltageren udvise forståelse for krisereaktioner.Endelig kan deltageren anvende samtaleteknik og udvise forståelse for andres liv- og arbejds-situationer på en respektfuld måde og håndtere aggressive episoder på en hensigtsmæssig serviceorienteret og mindre konfrontativ måde.

Periode:
27.02.18 - 01.03.18
Sted:
AMU Nordjylland - Sandmoseskolen
Sandmosevej 486, 9460 Brovst
Info Tilmeld
Periode:
06.06.18 - 08.06.18
Sted:
AMU Nordjylland - Sofievej
Sofievej 61, Vejgaard, 9000 Aalborg
Info Tilmeld
Periode:
24.09.18 - 26.09.18
Sted:
AMU Nordjylland - Sofievej
Sofievej 61, Vejgaard, 9000 Aalborg
Info Tilmeld
Periode:
26.11.18 - 28.11.18
Sted:
AMU Nordjylland - Sofievej
Sofievej 61, Vejgaard, 9000 Aalborg
Info Tilmeld

Kommunikation og konflikthåndtering - service

Periode
Sted
info
Tilmeld
26.02.18 - 28.02.18
Kl. 08:00-15:24
AMU Nordjylland - Sofievej
Sofievej 61, Vejgaard
9000 Aalborg
InfoLuk Tilmeld
INFO
Beskrivelse Kommunikation og konflikthåndtering - service
Tilmeldingsfrist 25. February 2018
Varighed 3.0 dage
Undervisningstid 08:00-15:24
Kontaktperson Thomas Harlyk
Telefonnr. 96332601
E-mail thar@amunordjylland.dk
Kviknummer 851420546025
Aktivitetskode 18 44853 18701
Deltagerpris kr.324.00
Pris for ledige kr.1,825.10
Pris for højtuddannede kr.1,825.10
Minimum antal deltagere 12
Print

Undervisningssted

AMU Nordjylland - Sofievej, Sofievej 61, Vejgaard, 9000 Aalborg

Kommunikation og konflikthåndtering - service

Info

Kursusnr.: 44853
Varighed: 3.0
Pris: kr. 324.00

Målgruppe

Uddannelsesmålet retter sig mod personer, der arbejder inden for de jobområder, hvor der tilbydes AMU-uddannelser.

Formål

Du lærer om kommunikation og samtaleteknik, så du får bedre forståelse for andres situation og kan håndtere konflikter i forhold til kunder og kolleger på en god måde.

Indhold

Deltageren kan skelne mellem professionel serviceorienteret adfærd og mellem konfliktfremmende og dæmpende adfærd og kan anvende dette gennem sin personlige fremtræden og adfærd i forbindelse med serviceydelser. Endvidere kan deltageren anvende enkle teknikker til håndtering af konflikter med baggrund i forståelse af menneskers psykologiske spil og forskellige roller, herunder egne roller og adfærd i forhold til kolleger, ledelse samt brugere, som fx kunder, patienter, beboere m.v. Der ud over kan deltageren udvise forståelse for krisereaktioner.Endelig kan deltageren anvende samtaleteknik og udvise forståelse for andres liv- og arbejds-situationer på en respektfuld måde og håndtere aggressive episoder på en hensigtsmæssig serviceorienteret og mindre konfrontativ måde.

27.02.18 - 01.03.18
Kl. 08:00-15:24
AMU Nordjylland - Sandmoseskolen
Sandmosevej 486
9460 Brovst
InfoLuk Tilmeld
06.06.18 - 08.06.18
Kl. 08:00-15:24
AMU Nordjylland - Sofievej
Sofievej 61, Vejgaard
9000 Aalborg
InfoLuk Tilmeld
24.09.18 - 26.09.18
Kl. 08:00-15:24
AMU Nordjylland - Sofievej
Sofievej 61, Vejgaard
9000 Aalborg
InfoLuk Tilmeld
26.11.18 - 28.11.18
Kl. 08:00-15:24
AMU Nordjylland - Sofievej
Sofievej 61, Vejgaard
9000 Aalborg
InfoLuk Tilmeld
Periode:
26.02.18 - 28.02.18
Sted:
AMU Nordjylland - Sofievej
Sofievej 61, Vejgaard, 9000 Aalborg
Info Tilmeld
Info
Beskrivelse

Kommunikation og konflikthåndtering - service

Tilmeldingsfrist

25. February 2018

Varighed

3.0 dage

Undervisningstid

08:00-15:24

Kontaktperson

Thomas Harlyk

Telefonnr.

96332601

E-mail

thar@amunordjylland.dk

Kviknummer

851420546025

Aktivitetskode

18 44853 18701

Deltagerpris

kr.324.00

Pris for ledige

kr.1,825.10

Pris for højtuddannede

kr.1,825.10

Minimum antal deltagere

12


Undervisningssted

AMU Nordjylland - Sofievej, Sofievej 61, Vejgaard, 9000 Aalborg

Kommunikation og konflikthåndtering - service

Info

Kursusnr.: 44853
Varighed: 3.0
Pris: kr. 324.00

Målgruppe

Uddannelsesmålet retter sig mod personer, der arbejder inden for de jobområder, hvor der tilbydes AMU-uddannelser.

Formål

Du lærer om kommunikation og samtaleteknik, så du får bedre forståelse for andres situation og kan håndtere konflikter i forhold til kunder og kolleger på en god måde.

Indhold

Deltageren kan skelne mellem professionel serviceorienteret adfærd og mellem konfliktfremmende og dæmpende adfærd og kan anvende dette gennem sin personlige fremtræden og adfærd i forbindelse med serviceydelser. Endvidere kan deltageren anvende enkle teknikker til håndtering af konflikter med baggrund i forståelse af menneskers psykologiske spil og forskellige roller, herunder egne roller og adfærd i forhold til kolleger, ledelse samt brugere, som fx kunder, patienter, beboere m.v. Der ud over kan deltageren udvise forståelse for krisereaktioner.Endelig kan deltageren anvende samtaleteknik og udvise forståelse for andres liv- og arbejds-situationer på en respektfuld måde og håndtere aggressive episoder på en hensigtsmæssig serviceorienteret og mindre konfrontativ måde.

Periode:
27.02.18 - 01.03.18
Sted:
AMU Nordjylland - Sandmoseskolen
Sandmosevej 486, 9460 Brovst
Info Tilmeld
Periode:
06.06.18 - 08.06.18
Sted:
AMU Nordjylland - Sofievej
Sofievej 61, Vejgaard, 9000 Aalborg
Info Tilmeld
Periode:
24.09.18 - 26.09.18
Sted:
AMU Nordjylland - Sofievej
Sofievej 61, Vejgaard, 9000 Aalborg
Info Tilmeld
Periode:
26.11.18 - 28.11.18
Sted:
AMU Nordjylland - Sofievej
Sofievej 61, Vejgaard, 9000 Aalborg
Info Tilmeld
Kontakt os

ÅBNINGSTIDER OG ADRESSE

Telefontid 96 33 22 11

Mandag til torsdag 07:45 - 15:20
Fredag  07:45 - 15:00

AMU Nordjylland, Aalborg
Sofievej 61,
9000 Aalborg
aalborg@amunordjylland.dk
Tlf.: 96 33 22 11

AMU Nordjylland, Sandmoseskolen
Sandmosevej 486
9460 Brovst
sandmosen@amunordjylland.dk
Tlf.: 96 33 26 26